KORRALDUSPARTNERID

Round Cup_Logo_Raster_Suur-2-2.jpg
ringo.jpg
panditops_215x100.jpg
pakendikeskus_215x100-2.jpg
psmusic.jpg

grillfest-20-logo_215.jpg

parnu_215x100.png
kliima.jpg
pma.jpgFor Me logo.jpg

KORRALDAJAD


liit-logo-pais-2.jpg

vastutus-korraldaja.jpg

Unibet-Arena-Sec-Logo-White-BG-RGB.jpg

Facebook

2024. aasta lõpuks on avalike ürituste korraldajatel, toidu/joogikauplejatel ja ka ürituste külastajatel korduskasutusnõude kohustuslikust kasutamisest kogemusi Tallinna linna avalikelt üritustelt 1,5 aastat ja kogu riigis 1 aasta. Teeme ülevaate probleemidest, mis selle aja jooksul seaduse täitmise (ja ka mittetäitmise) käigus ilmsiks on tulnud, arutame turuosaliste ja ametite esindajatega kuidas kehtivaid seadusi praktikas rakendada nii, et neid ka täidetaks ja need soovitud eesmärke täidaks.


TERE TULEMAST OSALEMA!

Kooolekul on oodatud osalema:

  • avalike ürituste korraldajad (sh omavalitsuste kultuuri-, spordi- ja noorsootöötajatest ürituste korraldajad);
  • korduskasutusnõude renditeenuse pakkujad ja nõude müüjad;
  • avalikel ürirtustel toitlustamise ja joogimüügi teenuse pakkujad;
  • ministeeriumite ja ametite esindajad;
  • koosoleku teemast huvitatud meediaväljaannete esindajad.

Toimumise koht: Unibet Arena, Rock Lounge. Parkimne Rock Lounge sissepääsu ees olevas parklas on tasuta (registreeri parkimine majja sissepääsul).

Toimumise päev ja aeg: Neljapäev, 14. november 2024, kell 12.00-16.00

Töökeel: Eesti

Osalustasu: Tasuta


OSALEMISEKS SAADA OSALEMISE SOOV SIIN (Google Forms)

NB: Kohtade arv Unibet Arena Rock Lounges on piiratud! (kuni 70 kohta saalis)

Kui koosoleku saalis on osalemiseks vabu kohti, siis saadame teie sooviavalduses märgitud e-posti aadressile kinnituse osalemise kohta. Juhul kui vabu kohti enam ei ole, siis saadame teile vastavasisulise info samuti e-posti aadressile ja peale koosoleku toimumist ka ülevaatlikud materjalid.

Kui Teil on koosoleku teemaga seonduvaid küsimusi mida soovite, et koosolekul arutatakse ja neile vastatakse, siis saatke oma küsimus(ed): prokoosolek@liit.ee

NB: Sooviavalduse tühistamiseks / koosolekul mitteosalemise korral palume saata teade aadressile prokoosolek@liit.ee, siis vabaneb teie koht saalis järgmisele osaleda soovijale! See on oluline, sest kohtade arv koosoleku saalis on piiratud!

Korraldusega seonduvad küsimused: prokoosolek@liit.ee, 504 3000 (Auris Rätsep, Pro Koosolek 4 projekitjuht / AÜKL)


KOOSOLEKU AJAKAVA (KOOSTAMISEL)

Kui Teil on koosoleku teemaga seonduvaid küsimusi mida soovite, et koosolekul arutatakse ja neile vastatakse, siis saatke oma küsimus(ed): prokoosolek@liit.ee

12.00 - Avatakse sissepääs Unibet Arena Rock Lounge'i, kohtumine kolleegidega. Tervitusjook ja suupisted (partnerid täpsustamisel).
12.20 - Tutvumine Unibet Arena pakutavate korraldusvõimalusetga, grupiekskursiooni huvilistele juhatab UA tegevjuht Siim Ammon
12.40 - Teema 1 (avaesineja): Korduskasutusnõude senised praktikad ja kogemused Unibet Arenal. Esinejad täpsustamisel.
13.00 - Teema 2 (seaduseandja vaade): Korduskasutusnõud 1,5 aastat Tallinnas ja 1 aastat riigis. Kes teostab omavalitsuses ja riigis seaduse täitmise osas järelevalvet? (rikkumiste, hoiatuste (nn üleminekuperiood), alustatud menetluste ja karistuste statistika). Kogu teenusetsükli tõhusa järelevalve korraldamise perspektiiv - kas ja kes teostab, kust tuleb info ja kompetents ja kas on ressurssi? Esinejad: täpsustamisel.
13.40 - Teema 3 (teenusepakkujate vaade): Olukord renditeenuse (rent ja pesu) turul. Klientide tagasiside ja soovid teenusepakkujale - kas info liigub? Kas ja mida tuleks seadusandluses ja järelevalves muuta? Esinevad Kaupo Karba (Panditops / Eesti Pandipakend), Janek Balõnski (Ringo) ja Sten Kosina (Round Cup).
14.20 - Sirutuspaus ja omavaheline arutelu
14.40 - Teema 4 (korraldajate vaade): 1,5 aastat praktikat - AÜKL-ie sellel perioodil laekunud info erinevatelt turuosalistelt, head ja halvad kogemuslood. Esineja Auris Rätsep (AÜKL korduskasutusnõude agenda projektijuht)
15.20 - Teema 5: Koosolekule e-posti teel saabunud oluisematele küsimustele vastamine (vastused kõikdele küsimustele kajastame koosoleku avalikus kokkuvõtvas materjalis). 
15.30 - Teema 6: Kuidas edasi ehk kas korduskasutusnõude süsteemil on tulevikku? Avalik arutelu ja korduskasutusnõude valdkonna arendamiseks muudatusettepanekute vormistamine.
16.00 - Koosoleku lõpp

Koosolekut juhatab: Auris Rätsep (AÜKL korduskasutusnõude agenda projektijuht)


TOETA KOOSOLEKU TOIMUMIST!

Pro Koosolek 4 on AÜKL missiooniprojekt valdkonna edendamiseks, korraldame seda liidu omavahenditest ja initsiatiivil. Ettevõtetel on võimalus toetada koosoleku toimumist koosoleku korralduskulude katmiseks summaga 100€ (käibemaks ei lisandu) ja saada soovi korral head mainekujundust ja reklaami:

  • koosoleku avalikes pressiteadetes koosoleku toetajana;
  • koosoleku veebilehel logobannerina (215x100px) lingituna ettevõtte lehele (banneri valmistab kas ettevõte või korraldaja omakuludega);
  • AÜKL sotsiaalmeedias sisupostitusena või videoreklaamina;
  • koosolekusaalis .mp4 videoreklaamina (1 videoreklaam) enne koosoleku algust, vaheajal ja koosoleku lõppedes;
  • koosolekusaalis rollupina (1 tk);
  • koosolekusaalis teemakohaste toodete/teenuste demolauana / demoalana;

Toetamise soovist andke palun märku aadressile prokoosolek@liit.ee ja AÜKL saadab tasumiseks arve. Samale e-posti aadressile saatke palun ka reklaammaterjalid.


PRO KOOSOLEK 4 KORRALDAJAD JA SÜMBOOLIKA

Korralduse projektijuht: Auris Rätsep / Avalike ürituste korraldajate liit (AÜKL), prokoosolek@liit.ee, 504 3000
Toimumiskoht: Unibet Arena (Siim Ammon). Unibet Arena on Avalike ürituste korraldajate liidu liige.

PRO KOOSOLEK GRAAFILISED LOGOD JA VIDEOLOGO


Website header 1920x1080px_RGB-01.jpg

PRO KOOSOLEK AJALUGU

Pro Koosolek on ürituste korraldajate ja korralduspartnerite kohtumispaik. Pro Koosoleku idee sündis 2020. aastal praktilisest vajadusest ühiselt arutada ja lahendada probleeme, millega puutuvad kokku oma tegevuses avalike ürituste korraldajad ning jagada kogemusi korraldajate tegevuse ja valdkonna edendamiseks.

PRO KOOSOLEK 1 (2020)

Esimene ehk Pro Koosolek 1 toimus 11.02.2020 Tallinna Lauluväljakul. Koosoleku peateemaks oli jäätmemajandus. Tallinna Lauluväljakule kogunenud 260 ürituse korraldajat tõdesid, et keskkonnasõbralikkus ja kestlik ürituskorraldus on Eesti ürituskorraldajate töös peamised märksõnad. Niisamuti kinnitati esmakordselt jäätmete liigiti kogumise ühtne tähistusgraafika, mida üritustel edaspidi kasutama hakatakse. Koosolekul sündis ka idee esindusorganisatsiooni loomisest, mille tulemusena toimus Avalike ürituste korraldajate liidu (www.liit.ee) asutamiskoosolek Tallinna Lauluväljakul 4. juunil 2020. aastal. 

Koosoleku kokkuvõte, videod, pildigaleriid ja infomaterjalid

PRO KOOSOLEK 2 (2023)

Peale kaheaastast sunnitud COVID korralduspausi toimus Pro Koosolek 2 neljapäeval, 9. märtsil 2023 Avalike ürituste korraldajate liidu toetajaliikme Funrent koosolekusaalis.

Koosoleku kokkuvõte, pildigalerii ja infomaterjalid

PRO KOOSOLEK 3 (2024)

Pro Koosolek 3 toimus reedel 20. aprillil 2024 Pärnu linnavalitsuse ja Avalike ürituste korraldajate liidu koostööna Pärnu keskraamatukogu saalis. Teemaks olid korduskasutusnõude praktikad avalikel üritustel, praktilised küsimused ja vastused.

Koosoleku kokkuvõte, pildigalerii ja infomaterjalid.

PRO KOOSOLEK 4 (2024)

Pro Koosolek 4 toimub neljapäeval 14. novembril 2024 Avalike ürituste korraldajate liidu korraldamisel Tallinnas Unibet Arena Rock Lounges. Teemaks on korduskasutusnõude praktikate status quo 2024. aasta lõpu seisuga.

Koosoleku kokkuvõte, pildigalerii ja infomaterjalid.